Fire krus

Håndværkeriet

Fire krus - fire teknikker

22.02.23 - 08.03.23
Vi afprøver fire forskellige teknikker i at lave et krus: Fire forskellige hanke, fire forskellige arbejdsmetoder og til slut har du fire forskellige krus med hjem. Bagefter kan du måske gå i gang med at lave krus til venner og familie?

Underviser: Christina Friis, keramiker med eget værksted i Slotsgade. Hendes keramik sælges blandt andet i museumsbutikken på keramikmuseet CLAY.

Kurset forløber over 3 onsdag aftener. Din billet gælder til alle tre gange. Kurset koster i alt 345 kr. Ler er inkluderet i prisen – men ikke glasering og brænding. Hvis du vil glasere og brænde dine ting, betaler du for det efterfølgende.

Vi anbefaler at du har taget introkursus til Keramikken, inden du melder dig på kursus – men vi er klar over at det er svært at få plads på et introkursus. Hvis du ikke kan få plads på introkursus inden kurset begynder, anbefaler vi at du tager det hurtigst muligt bagefter.

Bemærk at billetter ikke kan byttes eller refunderes.

DATO: 22.02.23 + 01.03.23 + 08.03.23

TID: kl. 19.00-21.30