Keramik på din væg

Håndværkeriet

UDSOLGT Keramik på din væg

14.06.23 - 28.06.23
Tre onsdag aftener arbejder vi med keramik, du sætter på dine vægge. Med udgangspunkt i pladeteknik laver vi knagerækker, navneskilte, vægophæng og vaser til at hænge på væggen. Efter kurset har du fine ting at dekorere dit hjem med.

Underviser: Christina Friis, keramiker med eget værksted i Nørregade. Christina er meget erfaren i at arbejde med ler. Hendes keramik sælges blandt andet i museumsbutikken på keramikmuseet CLAY.

Kurset forløber over 3 onsdag aftener. Din billet gælder til alle tre gange. Kurset koster i alt 365 kr. Ler er inkluderet i prisen – men ikke glasering og brænding. Hvis du vil glasere og brænde dine ting, betaler du for det efterfølgende.

Vi anbefaler at du har taget introkursus til Keramikken, inden du melder dig på kursus – men vi er klar over, at det er svært at få plads på et introkursus. Hvis du ikke kan få plads på introkursus inden kurset begynder, anbefaler vi, at du tager det hurtigst muligt bagefter.

Bemærk at billetter ikke kan byttes eller refunderes.

1.
DATO: 14.06.23 + 21.06.23 + 28.06.23