KATINKA

Forsalg: 85 kr. / Dørsalg: 100 kr.

Katinka - Poesiens æstetiske rebel - Koncert

26.05.21
KATINKA Siden debuten i 2014, hvor Katinka bragede igennem den danske lydmur, har bandet med Katinka Bjerregaard i front, på herlig uskolet vis, formået at opbygge en musikalsk ramme, hvor der ruskes op i formlerne.

HØR SAMTALEN
Hør hvordan Katinka får sat ord på sine følelser, når Gaffas anmelder gennem mange år, Finn P. Madsen spørger ind til
lyrikken, musikken og karrieren, der ofte er som en spændt bue mellem det hverdagsagtige og det poetiske.

MED ÆRLIGHED NÅR MAN LANGT
Vejen fra at være ukendt til at blive en stemme, hvor de fleste lyttere genkender noget af sig selv, har om noget været med til at ændre livet for den talentfulde sangskriver.
Katinka skriver fra hjertet. Sangene virker umiddelbart som et tankemylder, der ofte kan forekomme kaotisk, men også
melankolsk og sårbart. Hendes helt personlige skrivestil er hendes store force, når hun med krads ærlighed taler til sit publikum.