AFLYST - flyttet til 5/11-20 Merete Pryds Helle - om "Nora" - mød en af Danmarks populæreste forfattere

26.03.20
Vi får besøg af en af bibliotekets absolutte topscorere, når det gælder danske forfattere. Merete Pryds Helle er populær hos både læsekredse og andre læsere.

Bemærk at dette arrangement er flyttet til den 5/11-2020. Bestil billet her.

Merete Pryds Helle vandt i 2017 De gyldne Laurbær for sin slægtskrønike "Folkets Skønhed", der blev fulgt op af 70'er-fortællingen "Vi kunne alt".

Hendes nye roman "Nora" er en gendigtning af Henrik Ibsens verdensberømte drama Et dukkehjem fra 1879.

Romanen er udgivet i samarbejdet IBSEN NOR, hvor tre nordiske forlag har inviteret tre førende forfattere til at skrive romaner inspireret af Henrik Ibsens dramaer.

Kom med ind bag både en nordisk klassiker i nyfortolkning og bag en spændende dansk forfatter, der er kendt for at være en levende og veloplagt foredragsholder.