Mike Tramp

Forsalg: 125 kr. Dørsalg: 150 kr.

AFLYST/FLYTTET til 19.4.22 Mike Tramp - storyteller: interview v. Finn P. Madsen

30.11.21
Med mere end 40 år i rockbranchen, har Mike Tramp oplevet den helt store rutsjebanetur i rockbranchen. Fra det millionsælgende band White Lion og det kunstneriske højdepunkt med Freak Of Nature. Med begge bands gik han hele ve­jen selv og fik en karriere i udlandet, som de fleste må nøjes med at drømme om.

Som soloartist trækker Mike Tramp på en ægte form for rock’n’roll melankoli hen­tet fra de mange år på lan­devejen i udlandet og herh­jemme. Den Tramp’ske form for vemod!

Gennem musik og snak vil Mike Tramp og Finn P. Madsen tale om White Lion, Freak Of Nature og solokarri­eren og sangenes tilblivelse, betydning og rockbranchen som helhed.

Selv siger Mike Tramp:

“Jeg havde været en del af 3 bands og et kollektivt team omkring sangskrivningen. Som soloartist skriver jeg bare for mig. Det har været en vidunderlig rejse at opd­age sig selv som sangskriver, og hvor jeg kommer fra. 25 år og 11 soloalbum senere, føler jeg mig tryg ved at vide, at jeg er mine sange.”

Dørene åbner kl. 18:30