Bogforum

Kulturhuset Bispen

UDSOLGT Oplev årets Bogforum 2021 - hvor de gode historier mødes

06.11.21
Hvert år deltager mange tusinde bogelskere fra alle steder i landet i tre dages bogfest på Bogforum i Bella Centret.

På Bogforum kommer man helt tæt på forfatterne og får mulighed for en lille snak og en autograf – og de mange stande fra boghandlere og forlag frister med tilbud på gode bogkøb. Der er mange mennesker og meget at se, så husk gode sko at gå og stå i og måske en god, stor taske til de mange bogkøbs-fristelser.

I år er Bella Centret udvidet med en ny hal på næsten 7000 kvadratmeter - så der er plads til nye scener og masser af bøger.

Det endelige program er endnu ikke offentliggjort, men følg med på Bogforums hjemmeside www.bogforum.dk, på Bogforums Facebook-side eller via Bogforums app – som hentes gratis i App Store eller hos Google Play.

Billetprisen inkluderer bus tur/retur, rundstykker og kaffe/te på vej derover, samt indgangsbillet til Bogforum.

Vi holder kaffepause ved Nyborg lige før Storebæltsbroen.

Turen arrangeres i samarbejde med Personaleforeningen for ansatte ved Haderslev Kommune.

Afgang fra Kulturhuset Bispen, hovedindgangen.