Anja Robanke

Bibliotekerne

Oplev Anja Robanke - livet på vejen i Hugo

14.09.22
Freelance grafiker og fotograf Anja Robanke fortæller om, hvordan hendes minimalistiske liv i autocamperen startede, hvad der inspirerede hende til at tage skridtet helt ud, opsige hus og bil, sælge alt og kun lige have de ting med sig, som var nødvendige og som betyder noget for hende.

Mange af disse spørgsmål får hun ofte stillet og nu har I mulighed for at få en masse viden om Anjas alternative liv, hendes arbejde og de mange spændende oplevelser og overvejelser hun har gjort sig.

Hun vil tage jer med på et billedrig foredrag, for hendes store passion er fotografi.

“Min store hobby har de sidste 7 år været foto. Jeg rejser ud med formålet at få nogle billeder med hjem, men klart også for at få naturen under huden og frisk luft i lungerne”

Så kom med Anja på tur, når hun åbent og ærligt fortæller om sit liv på vejen.

Drikkevarer kan købes i cafeen