Dun

Dun&Bradstreet - tidligere Bisnode

Af sola
09.01.23
Dunn & Bradstreet/Bisnode giver adgang til Navne & Numre, Erhverv, Økonomi & Regnskab Portalen til dig der har brug for opdateret, kvalitetssikret virksomhedsinformation, nøgletal, regnskaber, ejerforhold og nøglepersoner.

Produktet indeholder informationer om samtlige virksomheder og detaljeret information om de 7.000 største danske virksomheder, grunddata på ca. 650.000 virksomheder og cirka 1 million personer, hvoraf der ligger dybdegående biografier på 10.000 i den offentlige og private sektor.

Find oplysninger om bl.a. firmaets historik op til 25 år tilbage, eksportmarked, ejer, dattervirksomheder, ledelse og bestyrelse, regnskabstal op til 5 år bagud samt komplette åreregnskaber.

I Dun & Bradstreet finder du:

• Regnskabstal og stamoplysninger på alle Aps og A/S selskaber.
  • Dybdegående oplysninger på de 7.000 største danske virksomheder.
  • Informationer om 250.000 beslutningstagere – ca. 10.000 af dem med opdaterede personbiografier.
  • Virksomheders komplette årsregnskaber 5 år bagud.
  • Personnetværk på alle bestyrelses- og direktionsmedlemmer.

Dun & Bradstreet anbefales til dig, der:

• er erhvervsdrivende, studerende eller har interesse for danske virksomheder og dansk erhvervsliv
  • arbejder med analyse indenfor salg og marketing
  • investerer i danske virksomheder
  • er studerende på erhvervsgymnasiale uddannelser eller HG
  • er jobsøgende og vil tjekke firma- og personoplysninger

Vejledning

1. Gå til basen.
  2. Indtast dit lånernummer og din pinkode til dit bibliotek
  3. Søg på firmanavn, adresse, CVR-registernummer, branche, personnavn, stilling, ansættelsessted og fødselsår.

Dun&Bradstreet | Haderslev Bibliotekerne |