Billetter

Køb billet og tilmeld dig vores arrangementer. Find alle arrangementer under "Det sker"

Køb billet

Du kan købe billetter og tilmelde dig til vores arrangementer under menupunktet "Det sker"

Har du ikke mulighed for at købe / tilmelde dig på hjemmesiden, kan du henvende dig på bibliotekerne.

Ledsagebillet

Er du handicappet og har brug for en ledsager til vores arrangementer, kan du bestille en gratis ledsagebillet.
Det kræver blot, at du har et officielt ledsagekort udstedt af Danske Handicaporganisationer eller Dansk Blindesamfund. Ledsagekortet skal fremvises i billetkontrollen.

Du kan bestille en gratis ledsagerbillet ved at kontakte biblioteket på e-mail: jehr@haderslev.dk

Billetten.dk

Biblioteket i Haderslev tilbyder desuden salg af billetter til arrangementer der udbydes via Billetten.dk.