Velkommen til vores nye hjemmeside

Haderslev Bibliotekerne har fået ny hjemmeside. Vi håber, at du synes om det nye design og de nye muligheder

Haderslev Bibliotekerne har fået ny hjemmeside. Vi håber du synes om det nye design og de nye muligheder.

Hjemmesiden afspejler og supplerer vores fysiske biblioteker og en del af funktionerne kan du også tilgå på app'en Biblioteket.

Adressen er stadig haderslevbibliotekerne.dk, men udseendet er et helt andet end det du kender fra vores gamle side, der nu er lukket ned.

Vi udvikler løbende på hjemmesiden for at forbedre din oplevelse og de forskellige muligheder.

Kendte udfordringer:

Vi oplever at enkelte lånere ikke kan logge ind med cpr. nummer og pinkode. Forsøg i stedet at logge ind med MitID.

Hvis du har lån der er skaffet til dig f.eks. fra Det Kongelige Bibliotek i Århus, så kan du ofte ikke se det på din lånerstatus. Kontakt i stedet os, så kan vi oplyse dig om titlen og evt. forsøge at forny materialet.