Gebyrer og erstatninger - du kan betale i app'en Biblioteket

Hvis du har glemt at aflevere til tiden, skal du betale et gebyr, og er det lånte blevet væk eller ødelagt, skal du betale erstatning.

Du kan betale dine gebyrer ved henvendelse til personalet på biblioteket, men du kan også betale med MobilePay i app´en Biblioteket.

Mellemværender betales hurtigst og nemmest ved at bruge app'en Biblioteket - så kan du få dit mellemværende ud af verden hjemmefra eller hvor du nu lige er.

Af sola

Gebyrer

Mellemværender

Dine evt. gebyrer og erstatninger vises i appen Biblioteket under “Mellemværender”.

Beløbet kan betales via appen ved at trykke på “Betal med MobilePay”, hvorefter du som bruger føres over i MobilePay-appen, og betalingen gennemføres med et swipe.

Hvis du ikke allerede har app'en Biblioteket på din telefon, kan du nemt hente den i App store eler Google Play.