Morten DD

7 - 9 - 13 - og andre verdensmål

25.04.24
​​​​​​​Mød tv-værten fra DR1’s Bidt af naturen Morten DD Hansen - en fagmand, der i den grad har noget på hjerte og ovenikøbet er supersjov!

Morten DD Hansen formår at gøre naturens orkidéer, møginsekter og fugletræk nærværende og interessant for både unge og ældre. Med en kombination af stand-up, solid faglighed og politisk kant gør han selv den mest ordinære natur sprællevende og fascinerende.
Morten DD, der er Biolog, selvudråbt kratlusker og ansat ved Naturhistorisk Museum Aarhus vil i foredraget 7-9-13 & alle de andre verdensmål, formidle verdensmålene stærkt underholdende, udfordre vores vante forestillinger om verden - hele tiden med verdens truede natur og biodiversitet som omdrejningspunkt. Som publikum går man hjem med et bredt smil på læben, meget klogere – og måske endda med en blomstrende, ny interesse for naturens liv.