Fra i nat sover jeg på taget - Foredrag af Jens Christian Grøndahl

06.02.24
Jens Christian Grøndahl er en dansk og prisbelønnet forfatter, der har fået sine bøger udgivet i mere end 30 lande.

Mød den prisbelønnede forfatter Jens Christian Grøndahl og hør om hans seneste roman ”Fra i nat sover jeg på taget”, om en mand, der får en uhelbredelig diagnose og bliver forladt af sin kone, men så møder han sin ungdomskæreste, Anna. Hun er ligeglad med hans diagnose, til gengæld drager hun ham ind i sit eget livs drama, hvor en #MeToo-skandale fylder.

Jens Christian er kendt for at skildre nutidens og det moderne menneskes kærlighedsforhold med temaer som længsel, begær og kærlighed.

Romanen” Et andet lys” er filmatiseret som fransk miniserie, ligesom internationale filmproduktioner af hans romaner er undervejs.

Jens Christian Grøndahl tager i sine foredrag udgangspunkt i sine seneste udgivelser, men han taler også mere generelt om temaerne i sine bøger.

Efter foredraget vil der være rig mulighed for spørgsmål.