Når mænd får patina - foredrag med René Foli

27.02.24
Livet som midaldrende mand er bestemt ikke for sarte sjæle. Udfordringer som nattepisseri, iskiassmerter, mandeinfluenza, sportsskader, briller med glidende overgang og begyndende rejsningsproblemer kræver så absolut sin mand. Der er absolut ikke noget at grine af – eller er der?

Med udgangspunkt i sin bog, “En sølvrævs bekendelser”, fortæller forfatter René Foli, om at springe ud af et toplederjob og skrive en bog om midaldrende mænd.

Med en lun og humoristisk undertone kommer han bl.a. omkring kammeratskaber, alfahanner, bilvask og kærlighed til den eneste ene.

Vi skal også dvæle ved nogle af livets store erkendelser for mænd, som afsky for rucola, uvilje mod yoga og forundring over kvinders overdrevne brug af emojis.

Tag din kammerat, veninde, hustru eller din partner under armen og få en skøn oplevelse til dette livsbekræftende foredrag, hvor der er garanti for smil på læben og eftertanke om livet som midaldrende mand (og kvinde).