Månen, Kulturhuset Bispen
For børn

AFLYST GRIMMs eventyr ved Katrine Bille

11.10.20
Kom og vær med, når Katrine Bille fra DR Ramasjang læser højt fra GRIMMs eventyr på bibliotekerne i Trekantområdet

I Haderslev kan du høre fortællingen om Hans & Grethe - Brd. Grimms eventyr, der er en stærk og vidunderlig historie for børn om børn, der klarer selv de største prøvelser. Oplæsningen er for de 3-8 årige. Efter oplæsningen er der tid til at tale med Katrine og måske tage et lille billede.

Brødrene Jacob og Wilhelm Grimms eventyr er nogle af de mest kendte værker i den tyske litteratur.

Trekantlitteratur udforsker i år kulturhistoriske forbindelser til vores tyske naboer mod syd og litteraturen "på den anden side".

Projektet er støttet af Statens Kunstfond, Kulturministeriet og Trekantområdets Festuge.