Hr. Weyse

Bag om Badehotellet - en aften med Hr. Weyse

12.11.21
Skuespiller Jens Jacob Tychsen, også kendt som Hr. Weyse, tager os med på en forrygende tur bag kameraet og fortæller historien bag den folkekære TV2-serie Badehotellet, der har taget Danmark med storm.

I dette eksklusive musikalske foredrag, viser Jens Jacob fotos, film og fraklip. Det bliver sjovt, musikalsk og ikke mindst super underholdende, når Jens Jacob fortæller om sangene, om samarbejdet med de andre skuespillere, og om hvordan sådan en serie egentlig bliver til.

Du får naturligvis også et genhør med flere af de skønne gamle sange fra serien, som Jens Jacob Tychsen på magisk vis vil fremføre – og desuden fortælle historien om, hvordan de er blevet vakt til live.

Til slut er der mulighed for spørgsmål, samt at deltage i “Den Store Badehotels Quiz”.

Arrangementet er en del af fejringen af Haderslev Biblioteks 100 års fødselsdag.

Køb billet