Slægtsforskernes Bibliotek

Af sola
31.10.23
Nu kan du også søge i Slægtsforskernes biblioteks onlinesamling, når du søger i Haderslev Bibliotekernes database.

Det betyder, at der i din søgning i Haderslev Bibliotekernes database også vil være dokumenter og litteratur, der stammer fra Danmarks største samling af online litteratur om personal,- slægts og lokalhistorie. Det er mere end 35.500 ekstra online titler.

Disse 35.500 online titler er en del af vores kulturarv og er udvalgt på grund af deres relevans som materialer indenfor slægts-, lokal-, personalhistorie og relaterede emner.

Slægtsforskernes Bibliotek blev etableret i 2012 af den almennyttige forening Danske Slægtsforskere (slaegt.dk). Slægtsforskernes Biblioteks har som formål at digitalisere litteratur inden for kategorierne lokalhistorie, slægtshistorie, personalhistorie, kildeskrifter, opslagsværker og hjælpemidler.

Søg direkte i de digitaliserede materaler her...
(Læs den korte vejledning igennem først)

Slægtsforskernes Biblioteks hjemmeside finder du her...